Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Jernbanen (DJKs blad) August 2014 (Generelt)

af Allan Støvring-Nielsen, 26/8 2014, 03:14 (3504 dage siden) @ Krabsen

Jeg vil tro, at redaktionen meget gerne modtager forslag til indhold - eller endnu bedre: Tekst/billeder til artikler :-P

Hej

Ja, det er korrekt! Redaktionen modtager meget gerne materiale :-)

Og det skal da ingen hemmelighed være, at jo mere "færdigt" materialet er, jo større er chancen for at få det med i bladet! Dvs, at artikler/udkast med både tekst og billeder er lettere at få igennem til bladet, end "blot" en stak fotos.

Vi modtager også et stort antal bidrag med kun billeder, og det sættes der også pris på, men det er dog begrænset hvor mange billeder af den samme MY man kan tillade sig at vise i ajour, som er der de rene billed bidrag oftest kan anvendes.

Det ville være dejligt om vi kunne fylde bladet med primært artikler om Danmark, men grundlaget er simpelthen alt for lille. Derfor modtages også historiske artikler fra Danmark med kyshånd!

Da det jo er frivillige, der laver bladet vil de artikler der laves af redaktions medlemmer jo naturligt afspejle forfatterens interesser. Og så kan vi jo kun håbe og tro, der kommer nemlig kun ganske få tilbagemeldinger fra læserne, at andre også synes at emnet er interessant.

Jeg er glad for at der er læsere til Englands stoffet, og for jer der ikke er så anglofile kan jeg berolige med at materialet nok stille og roligt vil ebbe ud, efter at DFDS indstiller sejladsen fra Esbjerg til Harwich om en måneds tid :-(

mvh, Allan

[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak