Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

GM træf- hårdtarbejdene showmaster med Margrethe vink-2 foto (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 7/9 2014, 04:54 (3512 dage siden) @ Niels Faldborg
redigeret af h087, 7/9 2014, 05:52

:-)

Der var/er jo GM træf i Odense - og en her var derovre - men da en er lidt bette i højden - og alle andre fotografer "rager" noget mere op - og da en regner med at der kommer en masse foto af de deltagende GM damer - tog en måske nogen anderledes foto.

nemlig af den hårdtarbejdene Showmaster (dansk) og Showmasterkollega (tysk) der på de nævnte sprog præsenterede de fremviste GM damer, når de var på drejegulvet, således at vi fik set (Reubens)figuren og snit/designet/påklædningen fra alle sider - samt at GM damerne fik lov til at ytre sig højlydt ! ( her kan en godt gå ind for gmdamelig "ytre sig" i offentligt rum ) ;-) :-D

Steffen Dresler og desværre fik jeg ikke fat i den tyske kollegas navn( men det klarer Steffen nok )

det ses jo tydeligt at Steffen har lært noget i militæret og som jeg selv har lært som svejser ( gør det behageligt når det kan gøres - man skal holde hele dagen )
( tror nu nok at jeg lærte det meget meget tidlig i de første 9 måneder jeg befandt mig i "hulen" hvor jeg fik tiden til at gå med at tegne sporplaner på væggen - og så i total mørke !!)

og så kan vi også se at at Steffen har luret Margrethe vinkekunsten af :-)

hilsen
[image]

"and the show must goes on"
[image]

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak