Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Status aktindsigt TKG og toganmeldelser Randers-Lindholm (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 17/11 2014, 02:17 (3446 dage siden) @ Kloge Aage
redigeret af h087, 17/11 2014, 03:08

:-)

det er s.. ved at blive for meget.

såvidt jeg har forstået har Thomas bedt om aktindsigt om hvornår der kørte godstog på en given strækning, da baneDK ikke offenliggører en sådan - og ikke om hvem der kørte for hvem eller om hvad der medbringes som gods

kort sagt - lige som der er en Tkpl for persomtog, og hvad de nu ellers kaldes - så hvorfor ikke for godstog - altså G et eller andet nummer og MZ 1000 Randers - Aalborg og ikke en s... om hvad det medfører

altså en TKG a la denne i dette indlæg (Tkpl 1962) -
http://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=89556

og intet andet

hvem der kørtes for og hvad der kørtes med har Thomas vist ikke bedt om
det er noget som i mine øjne andre har himlet op om, og tværer rundt i - og bliver ved med ;-)

og noget sjovt - i og med man himler om om godsforsenderens hemmeligheder - med mulighed for at andre kan snuse det op ved hjælp af en tkg - pladder - man stikker en medarbejder ved den pågældene virksomhed nogle penge ( det er jo set før - og næsten alle er til salg - det bare et spørgsmål om rette pris ) og så er oplysningerne nok meget bedre end hvad der kan læses i en Tkg - så nu kan alle ansatte kigge efter ( sagde nogen stasi )om der er en eller anden - der har fået nyt TV, ny bil, taget på ferierejse, spiser røde bøffer hver dag osv - måske går hanhun med blå briller !!!!

noget andet - der offenligøres jo en Tkpl for persontog - og med det rette værktøj og oplysninger - kan stat og myndigheder eller den der har råd og mulighed - jo se hvem der kørte med det og det tog, - nå ok - nok kun dem med personlig rejsekort ved hjælp at tjek ind og ud sladrehankene/databasen - og det har man ikke noget imod - wasdas - hvad rager det staten, myndigheder og ellers alle andre - hvor, hvornår jeg rejser - har et kort ( ikke rejsekort :-D ) og køber billeter kontant så med mig ved de det ikke ;-) :-D - medmindre - synes jeg så en med blå brille forleden dag :-(

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak