Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DSB Hjælpevogn Rødby mdt (2 fotos) (Generelt)

af Lars Møller Jensen ⌂, Röbäck, Sverige, 20/12 2014, 23:45 (3386 dage siden) @ Michael Deichmann

Hej
tak for rådet,
jeg har scannet dias med fremgang og sorthvide negativ med negativ effekt på en sådan scanner, jeg var med i en fotoklub, hvor vi indkøbte en af rimelig god kvalitet.

ADVARSEL: SARTE LÆSERE BØR SLUTTE HER:


Nu er situationen at jeg har beholdt de bedste farvenegativer som jeg kan få scannet professionelt til en rimelig pris hvilket jeg vil få gjort.

Så har jeg i øvrigt ladet forstørrelsesapparat og negativer gå over containerkanten i forbindelse med den seneste flytning, men det var en konsekvens af flytning til mindre bolig og jeg (og min kone) har så brugt en del tid på at sortere.
Vi har beholdt de billeder som vi var tilfredse med eller dem der var noget specielt ved. "Vi" gælder familie og andet end jernbanebilleder, togene ordnede jeg selv.

Jeg kan måske godt ærgre mig lidt over at jeg ikke fik kopieret visse billeder:-( ,
men dem jeg har kopieret har jeg jo allerede udvalgt som værende de bedste på en rulle.:-)
Det siges jo at der er ét godt billede på en rulle (for yngre læsere: = 36 billeder.
Det lader til at stemme meget godt, så det er til at overskue.

Det hele var en del af processen; at rydde op i sine ejendele inden det bliver for sent og ikke lade for meget falde på datteren.

Men bare rolig jeg har en hel del billeder endnu som jeg gerne vil vise fremover.

Med venlig hilsen
Lars Møller Jensen.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak