Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Usædvanlig personpåkørsel ved Sjællandsbroen (Generelt)

af Lars Kongshøj, 8/1 2015, 07:40 (3367 dage siden) @ KimC

Send journalisteleven hen til tunnellen et døgns tid for at tælle hvor stor en andel af togene der er fra DSB. Giv ham derefter et døgn til at undersøge om det var DSB eller BaneDK, der traf beslutningen. Og smid ham ud af journalistuddannelsen.


Citat fra en af artiklerne:

Det oplyser DSB og Københavns Politi.


Hvis journalisten har oplysningerne fra operatøren, er det nærliggende at kreditere dem for oplysningerne..

Jeg var også lidt træt, så der stod lidt vrøvl i mit indlæg - men "Det oplyser DSB og Københavns Politi." Tja DSB kører enkelte af togene på strækningingen, resten af togene køres af DSB Øresund, SJ og diverse godsoperatører. Hvor mange tog Københavns Politi kører på strækningen - PT1448 ude at køre igen? Jeg tvivler, men det ville være herligt.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak