Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Godstransport Hirtshals - OT om ophavsret (Generelt)

af Svend, 13/1 2015, 16:02 (3390 dage siden) @ Niels Bak
redigeret af Svend, 13/1 2015, 16:30

Der er en artikel i Dansk Transport-Tidende i dag (som vist er beskyttet ophavsretsligt og derfor ikke vises her - den ligger dog tilgængelig på nettet, hvis man kan finde den rigtige adresse).


Der findes en artikel mere, som er mere interessant end denne......

I bunden af artiklen, som jeg set "et eller andet sted", er anført (uddrag):

Alt materiale er ophavsretligt beskyttet.
Kunden må ikke sælge, videregive, distribuere, gengive eller mangfoldiggøre materiale uden særlig og skriftlig aftale. Overført (downloadet) materiale skal slettes efter anvendelsen og må ikke indlægges i informationsgenfindingssystemer, som for eksempel elektroniske postsystemer, databaser, fælles netværk eller lignende.

Videreformidling.
Kunden må foretage videreformidling (ved videreformidling forstås kopiering, distribution via elektronisk post, tilrådighedsstillelse i databaser, på netværk eller lignende) af modtagne overskrift- og indledningsformater inden for kundens egen virksomhed. Al anden videreformidling af materiale skal aftales skriftligt.

Det var her jeg tænkte, at det nok er en skidt ide at offentliggøre indholdet her på Jernbanen og har undladt at gemme artiklen til eget brug, men jeg ved hvor jeg kan finde/læse den igen ;-)

--
Svend


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak