Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Priser udland igen - revisited (Generelt)

af BoergeOf61, Randers C, 24/1 2015, 16:41 (3352 dage siden) @ Svend

Mon dog. Interessen for international trafik er vist temmelig begrænset hos DSB og mon han har ret meget at sige m h t prisdannelsen hos udenlandske baner?

Det ved jeg ikke. Jeg konstaterer bare, at prisen på en forbindelse, som ICE 380 indgår i, er faldet 60% el. kr. 451 på Standard, og de forbindelser, der tidligere var lidt billigere, nu er dyrere.
Jeg formoder, DSB har indflydelser på priser på de forbindelser, DSBs egne tog indgår i. Hvorfor skulle DB ønske en sådan ændring af priserne til Jylland?

Nå ja, en anden grund til, jeg tager emnet op igen på denne måde, er, at jeg ikke ved, hvornår priserne evt. ændres igen, og derfor gerne vil kunne henvise til dette emne, hvis det sker.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Lokomotivfabrikker

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak