Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

ubegribeligt brok - alt var bedre i gamle dage (Jernbanen i dag)

af LasseG, 1/2 2015, 19:36 (3366 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

"Så jeg bliver gerne "jaget" lidt længere væk for at give en mere optimal udnyttelse af busserne"

Tjah, sådan er vi så forskellige afhængige af vores destination; i mit tilfælde skal jeg i dag som førhen stå med ét ben på linje 14's stoppested ved Frederiksborggade og et andet ben på stoppestedet ved Gothersgade 120 meter borte, hvor de øvrige busser i min retning kører, så nogen specielt "optimal udnyttelse" er det ikke for mig.

Nu har linje 14 jo meget lille fællesmængde af stoppesteder med de andre linjer du omtaler. Sølvtorvet og Vibenhus-Ryparken så det har man nok ikke tænkt meget over og med den frekvens der bør være med 150S, 173E, 184 og 185 samlet burde valget også være oplagt...

Men det kan jo løses nemt ved at ligge linje 14's rute om...

De lange stoppesteder er vel også lavet som ikke som tidligere kunne få lov at blive sat af ude i krydset fordi der ikke var plads ved stoppestederne.

men at de busser, en given passager kan bruge for at nå frem til en given destination, alle frekventerer ét og samme stoppested på terminalen.

Før kørte 6A, 42, 150S, 184 og 185 alle fra forskellige stoppesteder (150S endda fra to forskellige stoppesteder)- nu kører de fra det samme stoppested.. Jeg har efterhånden svært ved at se hvad du gerne vil have?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak