Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Rejsekort nægter bevidst at give kvittering - skummelt (Generelt)

af UTJ, 7/2 2015, 21:23 (3365 dage siden) @ Jørgen Pagh Jensen

Er dette her et forum for konspirationsteorier? Er de skumle mænd bag Rejsekortet i virkeligheden onde forbrydere, eller er de bare usædvanligt dumme? Det kan ikke udelukkes, at der er sket fejl før - og vil ske fejl igen - men det fleste klares jo med konduite. Jeg tror ikke ret mange i virkeligheden ender med at blive opkrævet for rejser, de ikke har foretaget. Til gengæld er der rigtig mange, som ikke betaler for de rejser, de foretager. Rejsekort bruges i forskellige udformninger i mange lande - og ingen steder får man papirkvitteringer! De ville jo også ligge og flyde allevegne!

Ja, alt dette rod er foragt for kunderne. Og Rejsekort A/S leverer ikke troværdighed. Det er der nu ikke meget konspirationsteori i. Jeg tvivler på at de er så dumme, som de muligvis er. Jeg håber det egentlig, for ellers er der jo tale om vildledning. Jeg tror på det sidste og det bygger på den fantastiske føljeton som Bjørn Wahlsten har leveret gennem mange år.

En kvittering kan med den nuværende teknologi gives i form af en email eller en sms og det er altså ligetil, med mindre man ikke har rent mel i posen. En kvittering ligger utrolig dårligt høs leverandøren, medmindre der er en ændringslog knyttet til kontoen og det er der tilsyneladende ikke, når vi her på forum bliver præsenteret for "ukendt" der senere bliver ændret til noget kendt mv.

Men det er da godt at du har fuld tillid og er glad for at have Rejsekort, formentlig med indbygget snabel nede i din konto......;-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak