Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Ny lav standard for indlæg er undervejs (Trafikpolitik)

af re20000, 28/3 2015, 22:52 (3287 dage siden) @ Erik Olsen

Hold da k... for et latterligt, uværdigt diskussionsniveau mellem voksne mennesker.
Men jeg mener at huske at hvis du står af har du ikke 39 men 29 minutter til at stige om. Du kan enten bare tjekke ind igen mindre end 29 minutter efter første tjek ind eller tjekke ud ved ankomst og derpå tjekke ind igen senest 29 min efter tjek ud og få fortsat rejse. Tager jeg fejl eller blev jeg fejlinformeret da jeg arbejdede i minimetroen?
En anden sag er at hvis du rejser ud over din hjemregion på et anonymt kort, skal du betale et depositum på 750 kr (som du så skal have haft sat ind på kortet). Dette modregnes der selvfølgelig så i når du tjekker ud og rejsens pris beregnes. Børn halv pris (375 kr)

Nold


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak