Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Oksbøl - Oksbybanen, placering af emne (Generelt)

af Gæst, 29/6 2015, 14:37 (3195 dage siden) @ Steff

Kære absolut ukendte Gæst

Har ikke samme behov som dig ;-)

Det var vel en yderst høflig anmodning om at emnet, der i hvert tilfælde har min interesse, bliver overført til det forum, der har med det historiske at gøre, nemlig "Jernbanehistorisk forum", ikke sandt!

Så længe der er Jernbanehistorisk kategori her, kan jeg ikke se problemet.

Og det er jeg da helt sikker på, at også Torben ville have gjort dette. I øvrigt er det jo nok på det historiske forum, hvor viden og interesse om netop dette emne er til stede. Og så er den jernbanehistoriske del jo også oprettet for netop disse historiske emner, eller tager jeg fejl?

Du dukker jo alligevel op her, så ?

Sådan lidt retorisk, hvad nu hvis emnet teoretisk var startet på modelbanesiderne, skulle det så også være fortsat dér?;-)

Synes du selv, du kan sammenligne de to ting? Mig bekendt er der ikke nogen Jerbanehistorisk kategori på modelbanesiden.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak