Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Køreplan K16 (Generelt)

af Thomas Rasmussen, Nordjylland, 31/7 2015, 23:08 (3189 dage siden) @ Thomas Rasmussen

Der er blevet sået tvivl om, om jeg har ret i disse ændringer. Jeg fraskriver mig alt ansvar, og der kan nå at ske ændringer endnu.

Dog lidt opbakning:

  • andersj har tidligere nævnt ændringen af Flensburgs, Københavns og Aalborgs ændrede IC-betjeninger her
  • christian2010 har tidligere bekræftet afkortning af IC-systemet til Aalborg her
  • andersj har tidligere bekræftet at have hørt om alle nævnte ting her
  • Forhenværende pendlertalsmanden for Viby Sjælland har tidligere nævnt (kritiseret) ændringen af Valbystoppet for Ringstedtogene her

Ændringer på Ringstedregionaltogene
Informationen er hentet fra et indlæg på Sorø Pendlerklubs hjemmeside:

Vi har tidligere her på hjemmesiden nævnt at regionaltogene mellem København og Ringsted fremover ville køre via Ny Ellebjerg. Det viste sig dog ikke muligt i 2015, men det er stadig intentionen fra DSB[']s side at dette vil ske fra 2016.

--
Thomas Rasmussen
[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

OHJ 38 - Historien om et lokomotiv

OHJ 38 - Historien om et lokomotiv. Pris 210 kr.

Læs mere

Højbygaard Sukkerfabrik
Højbygaard Sukkerfabrik

Sukkerfabrikken Lolland blev opført i Holeby i 1872. På grund af uheld og en ringe økonomi, gik fabrikken konkurs i 1877 og genopstod med nye ejere som Højbygaard Sukkerfabrik. Her er historien og billederne fra fabrikken med de mange smalsporslokomotiver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak