Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

MOrtens jernbanefotos, update (Generelt)

af mss-logoff, 3/10 2015, 19:32 (3121 dage siden)

Hej folkens.

I den seneste tid har jeg udover de sædvanlige uploads af nye fotos genindscannet utallige fotos.
Det drejer sig hovedsageligt om billeder fra perioden 1990-2005, som jeg har haft scannet for år tilbage og hvis kvalitet og/eller størrelse ikke længere er tilfredsstillende.
F.eks. kan nævnes billeder af B-vogne, Bn-vogne, sove- og liggevogne, udenlandske vogne (EC- og nattogsvogne), billeder af ME, MZ, MY, MX, EA, IC3 og ER i hvid/rød og enkelte feriefotos fra Tyskland og omegn.

Jeg har endvidere ændret mappestrukturen lidt, så det forhåbentlig er lidt lettere at finde rundt.

Så kig ind, måske er der noget der "rykker" :-)

Mortens jernbanefotos

Mvh MSS

[image]

MOrtens jernbanefotos, update

af Lasse St, 4/10 2015, 09:51 (3120 dage siden) @ mss-logoff

Hej Morten,
Jeg nyder dagligt at kigge på alle de billeder du har lagt op.
Din side har faktisk for nyligt givet mig svar på diverse spørgsmål omkring oprangeringer af internationale tog i Danmark.

Så tak for at dele alle de fine billeder med os andre :-)

Mortens jernbanefotos, update

af mss-logoff, 4/10 2015, 21:04 (3120 dage siden) @ Lasse St

Selv tak Lasse :-)

Det er altid rart med tilbagemeldinger. Det er egentlig svært at vide om ens side gør nytte for nogen i det daglige.

Selvfølgelig kan man se at der er "klikket ind" på nogle af billederne, men om det betyder at nogle bruger siden løbende som en (af flere) billededatabaser, eller om det mere er resultatet af sporadiske Googlerier er svært at vide uden dialog.

Morten

Indsend billederSvenska-lok
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak