Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Togfabrik sat til salg

af Richard Bruns, 2/11 2015, 23:21 (3069 dage siden) @ Mester

Så må man da håbe at KSM Group (Kurt Sørensen maskinfabrik) overtager så meget som muligt til deres Rail Service Division. http://www.ksm-group.dk/virksomheder/rail-service/

For kommer der først beboelse og retail på grunden, så er alt håbet ude for en jernbanevirksomhed.

Togfabrik sat til salg

af Richard Bruns, 3/11 2015, 17:00 (3068 dage siden) @ Mester

For at se artiklen for 4 kr skal man købe en måneds abonnement. Det synes jeg er lige i overkanten. Så meget interesse i Randers og opland har jeg nu heller ikke ;)

Har du mulighed for at lave en copy paste eller skrive et resume?

Togfabrik sat til salg

af Mester, 3/11 2015, 17:10 (3068 dage siden) @ Richard Bruns

Copy paste? Det må man ikke. Det er jo tyveri.

Togfabrik sat til salg

af Lasse Toylsbjerg-Petersen, 3/11 2015, 17:49 (3068 dage siden) @ Mester

Da salget formelt sker gennem Bombardiers globale division for "real estate" kan jeg ikke officielt kommentere på salget. ( nok også ganske klogt, da jeg er pænt irriteret over, at vores forsøg ikke har båret frugt...)

Men. Udover de faktuelle forhold, som man kan læse i Mæglerens salgsprospekt, har vi kommenteret på, at der ikke findes et marked i Danmark for den type ydelser vi kan tilbyde (Asset Life Management - levetidsforlængelser og havarier), og så er der ingen grund til at blive ved med at hælde penge ud af vinduet (lejeaftalerne er ikke nok).

Randers Amts Avis skriver en del om vores forslag om ombygning af DSBs ME lokomotiver, men der har også været forsøgt med andre opgaver og andre kunder - desværre uden held.

/ Lasse

Avatar

Togfabrik sat til salg

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 10/11 2015, 21:57 (3061 dage siden) @ Mester

[image]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak