Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

En tur på Tølløsebanen (Generelt)

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 19/5 2016, 17:27 (2896 dage siden)

Hermed en stak friske billeder fra Tølløsebanen.

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

--
[image]

Avatar

En tur på Tølløsebanen

af Ove Nygaard, 19/5 2016, 18:00 (2896 dage siden) @ Tommy Nilsson

Hej Tommy.

Dejlige billeder fra velordnede stationer. På din tur på Nordvestbanen forleden mødte du ingen tog. Her har du ikke mødt (mange) passagerer! De kommer måske, når banen bliver gjort færdig igen mellem Skellebjerg og Høng(Slagelse)? :-(

Bedste hilsener

Ove af Erritsø

Avatar

En tur på Tølløsebanen

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 19/5 2016, 22:12 (2895 dage siden) @ Ove Nygaard

Dejlige billeder fra velordnede stationer. På din tur på Nordvestbanen forleden mødte du ingen tog. Her har du ikke mødt (mange) passagerer! De kommer måske, når banen bliver gjort færdig igen mellem Skellebjerg og Høng(Slagelse)? :-(


Passagerer er normalt bare i vejen så jeg venter gerne 1 minut efter togankomst på at perronen er tom. På denne tur mødte jeg en enkelt IC2, der vendte i Skellebjerg. Faktisk så stod jeg ved Conradineslyst og ventede på, at der kom et tog indtil gik op for mig, at banen stadig var spærret - doh....

--
[image]

Avatar

En tur på Tølløsebanen

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 20/5 2016, 08:04 (2895 dage siden) @ Tommy Nilsson

Lokaltog har ikke for travlt med at få sat nye skilte op kan man se :-)

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Avatar

En tur på Tølløsebanen

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 20/5 2016, 08:18 (2895 dage siden) @ Tommy Nilsson

[image]


Ubegribeligt, at nogen kan finde på at sætte så grimt et skilt op på så smuk en bygning! :-(

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak