Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DSB imagefilm 2017

af Scharfenberg, 2/1 2018, 13:32 (2305 dage siden) @ thomash

Ja, vi glemmer nogle gange, hvor flot jernbanen egentligt er - en vigtig del af den danske kulturarv. Mange ynder at tale jernbanen ned og ringeagte den. Selvfølgelig er der skruet op for charmen i denne video, men jeg synes, den er meget ærlig. Der er både nypolerede og beskidte togsæt. Og man prøver ikke at skjule, at ME'eren pumper masser af dieselos ud i omgivelserne i sin iver efter at få pendlerne frem til tiden. Imponerende ser det ud!

DSB imagefilm 2017

af thomash, 2/1 2018, 13:43 (2305 dage siden) @ Scharfenberg

Ja, vi glemmer nogle gange, hvor flot jernbanen egentligt er - en vigtig del af den danske kulturarv. Mange ynder at tale jernbanen ned og ringeagte den. Selvfølgelig er der skruet op for charmen i denne video, men jeg synes, den er meget ærlig. Der er både nypolerede og beskidte togsæt. Og man prøver ikke at skjule, at ME'eren pumper masser af dieselos ud i omgivelserne i sin iver efter at få pendlerne frem til tiden. Imponerende ser det ud!

Jeg er enig med dig Scharfenberg, og for en gang skyld har DSB ikke valgt at overreklamere IC4, men faktisk næsten valgt IC3 som det bærende element i videoen. :)

/Thomas.

Banedanmark imagefilm 2019

af hummel_62, Biltris, ved den midt sjællandsk jernban, 12/1 2019, 09:56 (1930 dage siden) @ andersj

Dejligt at se Bane DK ved hvor skoen tryggere
Næste bliver vel så de gør noget ved det..

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak