I får lige lidt flere værkstedsbilleder, også nogle fra inden projektet blev lukket ned i 2012 (det er samme billeder som er lagt i en FB-gruppe, så bær over med gentagelsen).
Forløberbogien
Undervognen
Undervognen
Tenderens undervogn
Tenderkasse
Dele til tenderen mm
Kedlen
Førerhuset, som er istandsat hos Bombardier
Alle billeder er arkiv:UTJ. "Work in progress"-billeder er fra 2012 og tidligere. De lidt mere støvede er fra 2014 og førerhuset er fotograferet forrige år. De fleste dele til lokomotivet ligger nu spredt udendørs i enten Randers eller i en container i Roskilde. Der er ingen grund til at gentage mit FB-indlæg i sin helhed, men kan selvfølgelig læses hvis man melder sig ind i gruppen "danske lokomotiver".
Som skrevet andetsteds blev lokomotivet taget i brug den 23/5 1918 i verdenskrigens sidste måneder. Floors første egentlige lokomotivtype efter Busse (sammen med den fra museet ligeledes udmatrikulerede "høje F"). Jeg er ikke lokomotivhistoriker, så detaljerne må andre skrive om. Men tusind tak for alle de bidrag med oplysninger jeg har fået indtil nu.