Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Målevogn på København-Ringsted (Generelt)

af Claus N, 10/4 2018, 21:16 (2179 dage siden)

På dagen hvor Aarsleff Rail satte pæl nr. 1656 (og dermed den sidste på København-Ringsted), dukkede denne målevogn (UFM 120 fra Eurailscout) op på banen og passerede Køge Nord på vej mod nord ved seks-tiden. UFM 120 er bygget af Plasser & Theurer.
[image]

Mvh
Claus

Målevogn på København-Ringsted

af glade-koege ⌂, køge, 11/4 2018, 11:55 (2178 dage siden) @ Claus N

Indtil videre hedder datoen også 19 april nok hvor der kan fanges et togsæt på banen, men datoen kan udskydes..(alt arbejde skal være færdig mv)

Målevogn på København-Ringsted

af Finnjust, Glostrup, 11/4 2018, 11:58 (2178 dage siden) @ glade-koege

Jeg var igennem Ringsted i går, men der mangler da stadig noget arbejde med højre spor ind i Rg.

--
Finnjust

Målevogn på København-Ringsted

af Bent Jensen, 11/4 2018, 12:12 (2178 dage siden) @ glade-koege

et nysgerrigt spørgsmål er der rejst elmaster og hængt kørestrømsledninger op på stykket fra Køge Nord og til Køge station og er der nu dobbeltspor uden afbrydelse fra efter broen Københavnsvej ind mod Køge station.

Jeg kommer nok ikke derned førend begyndelsen af næste måned.

Med venlig hilsen

Bent Jensen Gadstrup

Målevogn på København-Ringsted

af glade-koege ⌂, køge, 11/4 2018, 13:21 (2178 dage siden) @ Bent Jensen

et nysgerrigt spørgsmål er der rejst elmaster og hængt kørestrømsledninger op på stykket fra Køge Nord og til Køge station og er der nu dobbeltspor uden afbrydelse fra efter broen Københavnsvej ind mod Køge station.

Jeg kommer nok ikke derned førend begyndelsen af næste måned.

Med venlig hilsen

Bent Jensen Gadstrup

Er ikke sat el op lillesyd overhoved endnu nej. Det sker nok tidligst efter sommerferien er mit bud..( er ikke rammet en eneste pæn ned endnu på stykket.

og mener dobbelt sporet er lagt, men er fjeranet nogen skinner pga af signalerne..

DSB B26Svenska-lok

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak