Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Spørgsmål til jernbanen.dk webmaster

af Daniel Zøllner @, 20/10 2010, 13:40 (4909 dage siden)

Hej,

Dette spørgsmål er mest rettet til tommy,

jeg synes at jernbanen.dk er et spændende sted at kigge på info og billeder
og jeg vil gerne i kontakt med dig tommy men... hver gang jeg prøver at ville sende dig en mail så kan jeg ikke komme til det fordi min pc ikke vil acceptere det når jeg trykker på (Kontakt)
så jeg tænkte på om jeg kan få dig til at skrive din mailadr her i dette indlæg.???
grunden til at jeg vil i kontakt med dig er fordi jeg er nysgerrig på om du er interesseret i flere billeder til jernbanen.dk (mest fra lokalbanerne "privatbanerne") da jeg har en del fotos fra forskellige steder

M.V.H Daniel Zøllner

Avatar

Spørgsmål til jernbanen.dk webmaster

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 20/10 2010, 13:49 (4909 dage siden) @ Daniel Zøllner

Hej Daniel
Hvilken "Kontakt" bruger du? Den i bunden af menuen til venstre prøver at åbne dit mailprogram, og det virker ikke, hvis du bruger Gmail, Hotmail eller andre webbaserede mailservices. I bunden af forummet i højre side er der også en "Kontakt" og den åbner en formular, du kan udfylde og afsende.
Og for at besvare dit spørgsmål, så er jeg altid interesseret i billedet. De kommer måske ikke online lige med det samme, men så bliver de lagt i arkivet til senere brug. Pr. mail kan der max. sendes 10 mb ad gangen. Større mængder kan sendes via www.megaupload.com eller på cd pr. gammeldaws post.

--
[image]

Spørgsmål til jernbanen.dk webmaster

af Daniel Zøllner @, 20/10 2010, 13:55 (4909 dage siden) @ Tommy Nilsson

Hej igen tommy,

Mange tak for din hurtige besked:)

jeg har prøvet at bruge kontakt i venstre side af hjemmesiden
men jeg prøver nu at bruge den i højre da jeg har hotmail, jeg sender dig en mail med min mailadr i og så kan vi snakke,
det er skam også fair nok det er jo din hjemmeside så ergo er det jo dig der bestemmer men vil da gerne høre dig via mail om der er noget du kan bruge
vi snakkes ved

M.V.H Daniel Zøllner

Spørgsmål til jernbanen.dk webmaster

af Thomas Rasmussen, Nordjylland, 22/10 2010, 09:49 (4907 dage siden) @ Daniel Zøllner

Jeg har også nogle spørgesmål angående t-shirt butikken:

  • Er det muligt at bestille et par børne jockingbusker med NJBA's desiro påtrykt? - og hvad koster det?
  • Hvilke størrelser kan man få jockingbuskerne der er nævnt i t-shirtbutikken under produktoversigt

--
Thomas Rasmussen
[image][image]

Avatar

Spørgsmål til jernbanen.dk webmaster

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 22/10 2010, 13:31 (4907 dage siden) @ Thomas Rasmussen

Desværre - på bukser kan der kun trykkes enkle stregtegninger i maksimum 3 farver som f.eks. Jeg elsker tog.

--
[image]

Spørgsmål til jernbanen.dk webmaster

af Thomas Rasmussen, Nordjylland, 22/10 2010, 13:45 (4907 dage siden) @ Tommy Nilsson

Er der så et andet børne produkt hvor på der kan trykkes en NJBA-desiro og hvad koster det så?

--
Thomas Rasmussen
[image][image]

Lokomotivfabrikker

Jernbanebøger

Der kommer altid en sporvogn

Der kommer altid en sporvogn. Pris 310 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak