Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

CFL fik bøde i Nyborg. (Generelt)

af Fyrbøder, 1/4 2012, 11:38 (4408 dage siden)

[image]

Tirsdag d. 20 fik CFL en bøde af Politiet i Nyborg for ulovlig parkering på Nyborg havn. Personalet havde nydt en kop kaffe på Lauses grillcafe på den anden side af vejen, men da de kom tilbage ventede ordensmagten på dem med en bøde for ulovlig parkering, der må nemlig ikke parkeres tirsdage ml. 6 og 17 på pga. torvedag på havnen.

CFL fik bøde i Nyborg.

af KimC, 1/4 2012, 13:20 (4407 dage siden) @ Fyrbøder

Det var virkeligt ærgerligt at er ikke var nogen der fik et billed af panserbasserne der kravlede rundt på snuden af den MY for at sætte et girokort under vinduesviskeren :-P

Avatar

CFL fik bøde i Nyborg.

af MYMXnord, Frederikshavn, 1/4 2012, 14:08 (4407 dage siden) @ KimC

Dagen idag taget i betragtning:-) ;-) så må det antages at forekomme ganske sjældent:-D :-D

--
[image][image]

CFL fik bøde i Nyborg.

af KimC, 1/4 2012, 22:09 (4407 dage siden) @ MYMXnord

Dagen idag taget i betragtning:-) ;-) så må det antages at forekomme ganske sjældent:-D :-D

Men derfor ville jeg nu aligevel gerne have set en uniformeret betjent kravle rund på snuden af en MY for at sætte det girokkort i vinduesviskeren. Betjentens uniform var uden tvivl blevet grundig tilsmudset, for så rene er de MY jo heller ikke...

CFL fik bøde i Nyborg.

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 1/4 2012, 14:13 (4407 dage siden) @ Fyrbøder

Gad vide om de kom af med 4 x 1500 kr. i bøde?? :-D :-D

Mvh
Claus

--
[image]

CFL fik bøde i Nyborg.

af Ulrik Ernst, 1/4 2012, 15:39 (4407 dage siden) @ Erling

:-D Men alligevel ikke helt i hegnet for engang da CFL kørte på havnebanen i Næstved stoppede de lige MY´eren og gik ind og fik et par pølser på en grillbar som lå lige op af den nu nedlagte havnebane. Har desværre ikke billede af denne hændelse selv, Men har engang set et billede af denne begivenhed :-D

CFL fik bøde i Nyborg.

af Fyrbøder, 1/4 2012, 19:18 (4407 dage siden) @ Erling

Korrekt :-)

CFL fik bøde i Nyborg.

af MY1146, 1/4 2012, 16:52 (4407 dage siden) @ Claus E. Hansen

Det er nu kun 690kr pr. køretøj :-D

--
Mange hilsner fra Jacob
Lokomotivfører
[image][image]

CFL fik bøde i Nyborg.

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 1/4 2012, 16:55 (4407 dage siden) @ MY1146
redigeret af Claus E. Hansen, 1/4 2012, 17:20

LOL :-D Der er sikkert faldet noget mængderabat af. Resten kan jo så gå til grillkassen, så der kan parkeres ulovligt igen.

Det kunne være man skulle søge om at blive Tog P-vagt... Men der er nu højt op til viduesviskeren på en GM´er! :-D :-D

Mvh
Claus

--
[image]

CFL fik bøde i Nyborg.

af Hedegaard, 1/4 2012, 16:59 (4407 dage siden) @ Fyrbøder

Nu må du ikke give politikerne gode ideer. Vi risikerer bare at alle togselskaber i Danmark skal have sat p-skiver i ruderne, som lokomotivførerne skal stille hver gang de standser ved en station eller godsbanegård.

CFL fik bøde i Nyborg.

af Jens MO-Møller @, 1/4 2012, 22:19 (4407 dage siden) @ Fyrbøder

Jeg husker en episode fra en nat i 1984, hvor en S-togs motorvogn, MM 718 eller 732, blev transporteret til pladsen foran Frederiksberg Rådhus. På et tidspunkt sent om natten, fik div. tilskuere overtalt en politipatrulje til at placere en parkeringsafgift i frontruden på motorvognen, til stor moro for de tilstedeværende!

Desværre fik jeg ikke taget noget billede af seancen, men jeg mener, at politibetjenten var en vis Finn Beyer Poulsen, som jo også er kendt i jernbanekredse.

Venlig hilsen

Jens Møller

CFL fik bøde i Nyborg.

af re20000, 2/4 2012, 01:05 (4407 dage siden) @ Jens MO-Møller

Jeg har personlig fundet en (formodentlig af blæsten henført) p bøde på perronen i Vanløse som jeg anbragte under viskeren på et metrotog i spor 2. Det var tilsyneladende ikke noget, der anfægtede passagererne forrest i vognen men den fik kun lov at køre to omgange før den forsvandt. Vi fik dog ikke nogen rykker.

Nold

CFL fik bøde i Nyborg.

af Jens MO-Møller @, 2/4 2012, 19:46 (4406 dage siden) @ re20000

Med en smule humor glider tingene bedre og dèt skal der være plads til!

Venlig hilsen

Jens Møller

CFL fik bøde i Nyborg.

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 2/4 2012, 23:53 (4406 dage siden) @ Jens MO-Møller
redigeret af Claus E. Hansen, 3/4 2012, 00:22

Humor er en rigtig god ting, det skal ikke altid være tørre tal og facts, selv om det bestemt kan være meget godt ;-)

Jeg er da spændt på hvor mange Tog P-vagter (med stiger til evt. GM´ere) jeg vil se på København H, næste gang jeg kommer forbi! :-D :-D

Mvh
Claus

--
[image]

Billige jernbane T-shirts

DSB EA3022Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak