Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Lidt billeder fra i dag. (Generelt)

af OLL, Ballerup, 18/10 2014, 23:34 (3449 dage siden)

Fik taget nogle billeder på både Vangede og Vesterport i dag, da jeg tænkte jeg ville prøve at lege lidt med min telefons muligheder for kontrol af kameraet. :-)

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

Gerne kom med gode råd og teknikker :-)

Mvh. Oliver

P.S Mobilen er en Nokia Lumia 930 med 20MP :-)

--
Oliver L. Løvgard
Stationsbetjent/Togklargører/LKF-A
Klargøringscenter Kastrup

Lidt billeder fra i dag.

af Henrik Nielsen, 19/10 2014, 13:57 (3448 dage siden) @ OLL

Hej Oliver. Flotte billeder fra Vesterport. Jeg ser 6 spor frem til Østerport. Og mit spørgsmål er bare. Der er 2 S spor 2 Øresund og 2 Kystbane er det korrekt?
Venlig hilsen Henrik. :-)

Lidt billeder fra i dag.

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 19/10 2014, 14:25 (3448 dage siden) @ Henrik Nielsen

Hej Oliver. Flotte billeder fra Vesterport. Jeg ser 6 spor frem til Østerport. Og mit spørgsmål er bare. Der er 2 S spor 2 Øresund og 2 Kystbane er det korrekt?
Venlig hilsen Henrik. :-)

Ja bortset fra at 'Øresund' og 'Kystbanen' er det samme. Dvs 2 S-Tog og 4 fjern spor.
De 4 fjernspor løber så sammen længere henne, så der kun er 2 spor på Nørreport.

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

Lidt billeder fra i dag.

af Thorbjørn, 19/10 2014, 14:26 (3448 dage siden) @ Henrik Nielsen

Det er ikke Østerport i9 baggrunden, det er Boulevardbanens tunnel, hvor de 6 spor bliver til 4.

Hectorrail

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Lokomotivfabrikker

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak