Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Søger brugeren KEJ (Generelt)

af Daniel Zøllner @, Amager Strand, 28/10 2014, 00:05 (3467 dage siden)

Godaften i Forumet :-)

I sin tid lavede jeg en tråd her på Forum da jeg søgte en person der har initialerne KEJ pga nogle fotos

Min spørgsmål går på om KEJ stadig lever.?

Han skrev noget i tråden jeg meget gerne vil være sikker på om står ved magt stadigvæk ifh til de pågældende fotos
Hvis nogen kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med ham i tilfælde af at han ikke er aktiv her på forum mere (kan se i brugerlisten at han ikke har en mail man kan kontakte ham på så det er udelukket at kontakte ham her på PB)
Så send mig en mail med info om KEJ på min mail: znollner@hotmail.com


På forhånd tak :-)

Venlig hilsen Daniel Zøllner

Søger brugeren KEJ = K. E. Jørgensen

af Steff, 28/10 2014, 07:27 (3467 dage siden) @ Daniel Zøllner

Go´morgen Daniel!

Den omtalte fotograf er K. E. Jørgensen og selvom jeg ikke har set ham ca. et år, håber og tror jeg han lever i bedste velgående og hvorfor skulle han dog ikke det.

K.E. har været/er "hofleverandør" af billeder til bl.a. LOKOMOTIVET så hvis ikke K.E. reagere hér, prøv www.lokomotivet@lokomotivet.dk om de eventuelt kan hjælpe med at skabe forbindelse!

I øvrigt bragende gode billeder K. E. Jørgensen har fotograferet gennem tiderne.

Med venlig hilsen og håbet om at finde K.E.

Steffen Dresler

--
Steffen Dresler

Søger brugeren KEJ

af Svend, 28/10 2014, 09:43 (3467 dage siden) @ Daniel Zøllner

I sin tid lavede jeg en tråd her på Forum da jeg søgte en person der har initialerne KEJ pga nogle fotos

Min spørgsmål går på om KEJ stadig lever.?

Han skrev noget i tråden jeg meget gerne vil være sikker på om står ved magt stadigvæk ifh til de pågældende fotos
Hvis nogen kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med ham i tilfælde af at han ikke er aktiv her på forum mere (kan se i brugerlisten at han ikke har en mail man kan kontakte ham på så det er udelukket at kontakte ham her på PB)
Så send mig en mail med info om KEJ på min mail: znollner@hotmail.com

Det sidste indlæg vi har set fra ham er vist dette
http://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=77465

Mon han ikke bare har forladt gruppen fordi han ikke ønsker at tage del i det brug og misbrug af billeder der findes både her og andre steder, hvor man har den opfattelse, at man kan anvende andre personers fotografier uden at nævne dem ved navn (og flere steder med et forkert navn)?

--
Svend

Søger brugeren KEJ

af k e jørgensen @, 28/10 2014, 10:48 (3467 dage siden) @ Svend

hej svend

du har ganske ret hilsen kej

Søger brugeren KEJ

af Daniel Zøllner @, Amager Strand, 28/10 2014, 11:05 (3467 dage siden) @ k e jørgensen

Hej Kjeld.

Kan du ikke nu hvor du lige er her på forumet, sende mig en mail på: znollner@hotmail.com.? Så kan vi to indenbyrdes lige snakke om det omkring dine fotos i stedet for at kommunikere her

Venlig hilsen Daniel Zøllner

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak