Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Jernbaneeffekter til salg (Generelt)

af John82, 11/4 2015, 09:53 (3300 dage siden)

Hej alle jernbaneinteresseret
Har valgt at sælge helt ud af mine jernbaneeffekter, da det fylder for meget, og man har for lidt plads! Øv øv!
Der er bla. manualer til MZ, MH, MX/MY m.m. plus ølglas fra DSB færgernes tid, slipsenål m.m. samt en masse andet lir.
Har lavet aution på dem på denne side, hvis der skulle være folk med interesse for det:

https://www.facebook.com/groups/357947751067840/

Avatar

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB

af Jean Henrik ⌂, 11/4 2015, 11:42 (3300 dage siden) @ John82

.
Når vi så kommer ind på Face book så kræver det at man ....

Join Group for at se mere og kan vi jo snart Join Group med gud og hver mand
eller sagt med andre ord det er en måde at få medlemmer i en gruppe
det giver jeg ikke meget for :-(

Jean Mire Maison

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB

af K.B.Andreasen, Midtsjælland, 11/4 2015, 22:01 (3300 dage siden) @ Jean Henrik

Og så er der jo alle os der ikke er på Fjæsbog :-P :-|

--
[image][image][image]

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB

af Lue., 13/4 2015, 10:00 (3298 dage siden) @ K.B.Andreasen

Øv

Det duer jo ikke der sker ikke en s...

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB

af Holger Sørensen, Hedehusene, 13/4 2015, 11:09 (3298 dage siden) @ Lue.

Ja - det er sket før. Men det må vedkommende jo selv om, at han ikke når ud til alle.

Hilsen fra Holger i Hedehusene :-) ;-) :-)

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB

af gaest, 13/4 2015, 16:40 (3298 dage siden) @ Holger Sørensen

Hvis salgsannoncen er tiltænkt et begrænset publikum, må man nøjes med at anoncere for dette begrænsede publikum.
Ligesom hvis en jernbaneklub laver en udflugt for egne medlemmer, annonceres denne jo også i klubbens eget blad, fremfor Berlingeren.

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB

af Bjarke Hvass, Valby, 13/4 2015, 18:39 (3298 dage siden) @ gaest

Hvis salgsannoncen er tiltænkt et begrænset publikum, må man nøjes med at anoncere for dette begrænsede publikum.

Jeg går ud fra at I med "begrænset publikum" mener de ca. 2,87 mio. danskere (ca. 51 % af befolkningen) som ifølge denne artikel er på Facebook dagligt?

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB

af Jens Peter, 13/4 2015, 19:17 (3298 dage siden) @ Bjarke Hvass

Det kan da godt være at der er mange der er på fb. men det hjælper ikke noget før man tilmelder sig den specifikke gruppe, ellers kan du ikke se hvad det er. Og jeg melder mig ikke til alle mulige og umulige grupper. Og det er der mange andre der heller ikke gør, så derfor vil det blive et begrænset puplikum.

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB

af thomash, 13/4 2015, 20:59 (3298 dage siden) @ Jens Peter

Det kan da godt være at der er mange der er på fb. men det hjælper ikke noget før man tilmelder sig den specifikke gruppe, ellers kan du ikke se hvad det er. Og jeg melder mig ikke til alle mulige og umulige grupper. Og det er der mange andre der heller ikke gør, så derfor vil det blive et begrænset puplikum.

Tænk, jeg fandt lige ud af, at der er lavet en film om jer der altid brokker jer om det med Facebook.. ;)

http://www.filmstriben.dk/fjernleje/film/details.aspx?filmid=2859314700

Mvh
Thomas.

Jernbaneeffekter til salg- kan ikke ses på FB - helt OT

af Lars Møller Jensen ⌂, Röbäck, Sverige, 14/4 2015, 22:28 (3297 dage siden) @ thomash

Hej

En rigtig fin film, elsker klippet med snescooteren til lyden The Young Rascals - Good lovin'

Hvis jeg skulle have valgt et pseudonym til min blog eller her på forum var det uden tvivl blevet "the grumpy old man"!!!

Bruger det dog af og til lokalt i familien, når jeg selv lægger mærke til tonen.;-)

Særlig venlig hilsen til Gundhild

Lars Møller Jensen, TGOM.

Jernbaneeffekter til salg

af Erling Pedersen, 14/4 2015, 17:52 (3297 dage siden) @ John82

Hej John.

Jeg håber du er klar over det er strafbart at sælge Manualer fra DSB, de er DSB's ejendom og skal afleveres tilbage efter endt tjeneste.

Du kan resikere at få DSB på nakken, de ønsker ikke manualer til salg, det hedder sig så kan konkurrenterne få oplysninger, de ikke må.

Jeg har hørt om en som kom i klemme, kun for at hjælpe dig.

Hilsen

Erling.

Jernbaneeffekter til salg

af h087 ⌂, køge, 14/4 2015, 20:56 (3297 dage siden) @ Erling Pedersen

:-)

Det kommer nu an på hvilke manualer der sælges, - dem du kan købe på jernbanemuseet - kan du også selv sælges, hvis de haves, fx MZ, MY, MX, MH, MT - hvorimod ET, IC3, MQ og lign kan der komme i klemmes ved.
et er parragrafer og et andet er praksis.
Det samme gælder for hvis de lægges på nettet/forums
men god ide at forhører sig ved DSB om det !!

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak