DSB person-, post- og rejsegodsvogne 1893 - 1941

DSB litra CB
(Retur til oversigt)

Længde:
10,6 m.
Taravægt:
12,2 tons
Akselafstand:
5 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
3 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
8,5 m.
Taravægt:
9,8 tons
Akselafstand:
4,27 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
52 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
8,65 m.
Taravægt:
11 tons
Akselafstand:
4,27 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
18 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
9,38 m.
Taravægt:
12,3 tons
Akselafstand:
4,42 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
15 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
8,98 m.
Taravægt:
11,4 tons
Akselafstand:
4,42 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
5 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
9 m.
Taravægt:
9,5 tons
Akselafstand:
4,2 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
211 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
8,55 m.
Taravægt:
8,6 tons
Akselafstand:
3,96 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
86 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
9,05 m.
Taravægt:
9,5 tons
Akselafstand:
4,5 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
4 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
8,73 m.
Taravægt:
10,5 tons
Akselafstand:
4,27 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
24 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
8,95 m.
Taravægt:
10,1 tons
Akselafstand:
4,42 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
10 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
9,1 m.
Taravægt:
11,3 tons
Akselafstand:
4,42 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
19 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
9,34 m.
Taravægt:
11,3 tons
Akselafstand:
4,42 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
6 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
9,58 m.
Taravægt:
12 tons
Akselafstand:
4,57 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
5 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 

Længde:
9,98 m.
Taravægt:
12,8 tons
Akselafstand:
4,72 m.
Beklædning:
 
 
   
Antal:
4 stk.
Kupévogn med 5 kupeer. 50 pladser på 3. kl. 
HectorrailDSB P 932

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak