Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

21 billeder fra møgdag på Øresundsbanen (2016-03-17) (Jernbanen i dag)

af Rask Ingemann Lambertsen, 25/4 2016, 21:46 (2895 dage siden) @ Kaj Aage Holdt

DSB MF 5012 + DSB MF 5061 + DSB ER 2035 som M 25022 (Kh-Cph) - materieltoget fra L 22.
(Jeg går ud fra du har skrevet forkert, da det er MF 5012 der er på billedet ;-) )

Jeg ved ikke, hvordan jeg har fået det til 5010, da jeg arkiverede billedet. Jeg sad ellers og overvejede, om tallet var tydeligt nok til at kunne læses.

Tak til dig og OD for de øvrige tilføjelser også.

Jeg tog opstilling på broen, der fører Amager Landevej over banen i km 9,9 Tårnby T - Københavns Lufthavn, Kastrup. Kl. 12:32 passerede TXLA 185 417 + vogne (tognummer modtages gerne).

Det kunne tyde på det var HG 38586 du har set: http://jvgfoto.se/trafikinfo/tpl/?tpl=phm

Aha! Jeg havde fået indtryk af, at der på en stations togpassageliste ikke ville fremgå andet end plantogs passagetider. Men det gjorde der måske heller ikke i starten? Men det gør det da klart nemmere end at forsøge sig frem med tognumre skaffet på anden vis.

--
Med venlig hilsen,
Rask Ingemann Lambertsen

I øvrigt mener jeg, at Kai Tak lufthavn bør genopføres.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak