Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Skive havnebane - nu med 26 billeder

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 12/3 2011, 14:32 (4787 dage siden) @ Søndenfjords

Jeg har selv gået med planer om at fotografere Skive havnebane, navnlig den del der gennemløber det gamle stationsterræn, hvor forandret det hele end er.
Det kunne derfor være spændende at se nogle af dine billeder, så måske kan du overtales til at uploade dem her?
mvh
Søndenfjords

Jeg har oploaded de billeder, der vedrører selve Skive Havnebane. Billederne er udloaded, som jeg optog dem: Vi starter helt ude i østenden af stationen, hvor udtrækssporet befinder sig og vi bevæger os derefter ned gennem det gamle stationsterræn - altså der hvor den gamle Skive H lå; derefter henover den gamle hovedvej, over åen og ud til havnen, hvor vi slutter med at gå ud ad de enkelte "grene" af havnebanen. Enkelte gange undervejs vender jeg mig om og tager et billede "bagud".

Jeg har som noget nyt oploaded billederne på Picasa og altså ikke direkte her på Forum.

Alle fotos er optaget lørdag den 29. juni 2003 og fotograf er Thomas Boberg Nielsen.

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

https://picasaweb.google.com/thomas.boberg.nielsen/SkiveHavnebane29062003?feat=directlink


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak