Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

OT: Om de vendsysselske motorveje (Trafikpolitik)

af Morten Flindt Larsen, 29/3 2018, 17:29 (2191 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Ikke nordjyske men vendsysselske motorveje.

Hvis jeg husker rigtigt, så var det prisen for at stemme ja til Storebæltsforbindelsen. Altså en politisk studehandel, og den slags er sjældent kønt.

Vel heller ikke helt ukendt i andre trafikpolitiske sammenhænge?:-D

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen


Undskyld Thomas, min fejl. Jeg burde have husket på, at det kun er i Vendsyssel; "norden for Lov og Ret". :-D

Og ja, det er heller ikke helt ukendt i andre trafikpolitiske sammenhænge. Det bekræfter jo så også, at man ikke kan bruge trafikprognosernes beregninger til en skid, når folk føler, at de er nødt til at politisk at satse og komme i gang, og så i øvrigt ikke giver en døjt for de officielle beregninger man baserer sådan noget på, for de passer ikke alligevel når det først er lavet.

God påske!
M:-Drten


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Svenska-lok
DSB P917

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak