Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Vil ikke opgive Gedserbanen (Trafikpolitik)

af Simon1906, Hedehusene, 29/5 2018, 12:46 (2130 dage siden) @ Morten Flindt Larsen

Hej Morten, jo jeg er klar over at man skal med bus hvis man skal ud til sommerhusområderne i Marielyst, gælder foriøvrigt næsten alle sommerhusområder i Danmark. I min familie har vi en bil til rådighed den bruger min kone når hun skal på arbejde, så jeg er afhængig af der er et godt fungerende kollektivt trafiksystem i landet. Jeg betaler med glæde over min skal til, den for iøvrigt betaler jeg også til vejtrafikken/lufttrafikken og trafikhavnene i landet (det generer mig ikke). I det store og hele er jeg tilfreds med vores offentlige trafik, Jeg bruger da også tog når jeg skal ind til København, både metro og S-tog, samt en dags ture til Sverige (altid med tog)

Hvis jeg skal til Jylland og Fyn alene, så er det også med kollektiv trafik, og glæder mig til at komme til Århus (når letbanen kører til Odder/Grenå)

Men tak for dine altid gode indlæg her i forumet.

Med venlig hilsen

Simon


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak