Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Fire togproducenter kan byde på nye eltog til danskerne (Generelt)

af Scharfenberg, 26/10 2018, 10:59 (2007 dage siden) @ Frank Poulsen

Rolig nu

Synes i går lidt over gevind i jeres antagelser og ser spøgelser alle vegne. Jeg finder det da befriende at nogle med viden deltager i debatterne herinde i et hyggeforum! Men jeg kan da godt forstå at han gør det semi anonymt! Sådan som der reageres på hans synspunkter!

Synes da det er bedre hvis der var mere åbenbed og flere fra virksomheder deltog i de åbne debatter, og ja, hvis de har meninger, så kom da med dem! Det ser jeg altså intet galt i...

Jeg kan jo kun være enig.

På den ene side kritiseres det offentlige for ikke at være åbent nok. Når så nogen fra det offentlige ytrer sig, er der nogen, der synes, de bare skal lukke r....

Det synes jeg altså er temmelig dobbeltmoralsk.

Jeg vil fortsat fastholde, at en ansat i en jernbanevirksomhed gerne må ytre sig anonymt som privatperson i en debat, hvis vedkommende vel at mærke ikke er centralt placeret i udbudsprocessen.

Mht. at ytre sig i arbejdstiden kræver det vist overblik over mine præcise arbejdstider, afspadserings- og ferieplaner. Eftersom ingen her på forum kender til disse - selv om nogle påstår, at de næsten kender mig bedre , end jeg selv gør - er det rene gisninger, om jeg sidder i arbejdstiden og ytrer mig.

--
Med venlig hilsen
Scharfenberg

Kobler din kollektive trafik sammen efter bedste evne


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak