Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

SNNB M4 i randers

af Filip, 18/10 2010, 06:39 (4910 dage siden) @ Jimmy

Lige præcis: KLK ville jo også have en del af de midler som museumstog får og så var en fusion jo nærliggende.

Jeg kan ikke helt se hvad du mener, til gengæld. Det har jo stort set ikke ændret noget for KLK, andet end at de nu får udbygget værkstedet (opvarmning mm.), tilgang til en langt større pulje af materiel, adgang til ATC-maskiner osv., osv. Jeg mener det er er et meget fornuftigt skridt de har taget, og jeg håber da det er en model der kan bruges af andre trængte.

Mht. til jer i Struer, så er jeg da ked af at høre at den opblødning der er sket landet over både mellem jernbaneklubberne og mellem museumstog og klubberne, ikke er nået til Struer, på trods af at i er de yngste i branchen. Man må da håbe at i også ser lyset, og indser at branchen er for lille til at modarbejde hinanden, når vi nu alle sammen vil det samme: se noget gammelt skrammel, rasler ud af sporet.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak