Økonomi for spisevogn (Generelt)

af Rørvig Station, lørdag 10. november, 2018, 22:31 (66 dage siden) @ Hedegaard

Dette gør det også umuligt at have en salgsvogn. I årene inden salgsvognen blev afskaffet var jeg daglig pendler mellem København og Slagelse, og det var næsten mere reglen end undtagelsen af salgsvognen ikke kunne komme gennem toget fordi det var proppet med stående passagerer. Jeg kan forestille mig et kaos det ville være med en spisevogn, som uden tvivl ville blive brugt af lokale rejsende uden pladsreservation, der enten ville optage alle bordpladser eller stå i en lang række og holde fast i borde og stole.

Det kunne jo løses ved at give DSB nok materiel til alle passagerer.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Maribo Sukkerfabrik
Maribo Sukkerfabrik
A/S Maribo Sukkerfabrik blev grundlagt i 1896 af Storkøbmand C. A. Quade i Maribo og to store københavnske firmaer. Allerede to år senere blev fabrikken solgt til De danske Sukkerfabrikker og i denne koncern fungerede fabrikken frem til nedlæggelsen i 1963.


 Læs artiklen 
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen