Ikke flere køreplaner fra DSB? (Generelt)

af kme, tirsdag 27. november, 2018, 23:29 (174 dage siden) @ RasmusD

Nat/morgentoget 188 har kørt på skiftende tidspunkter nærmest hele sommeren og efteråret grundet sporarbejde.

Det må så være skiftende tidspunkter i forhold til køreplanen. Den findes altså.

Den der devise om at DSB forsøger at skjule ændringerne er altså grænsende til paranoid. Det er jo for pokker Banedanmarks uendelige sporarbejder, der gør ændringerne nødvendige. Aben ligger ikke hos DSB.

Men DSB påtager sig aben og bliver skydeskive for sure passagerer. De færreste passagerer forstår forskellen på DSB og BDK. De ser bare et manglende DSB tog og DSB kommunikerer ikke, at det ikke har noget med dem at gøre.

DSB's virtuelle køreplaner er et skråplan. Det minder om israelske dele-taxier, hvor vognen ikke kører før alle sæder er fyldte. Som med DSB ved man ikke hvornår man når frem. Det er dog i det mindste billigt...


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Ringsted i snestorm
Ringsted i snestorm
Webmaster Tommy Nilsson var den 28. december 2001 i Ringsted midt i en snestorm. Det kom der denne fotoreportage ud af. Det lykkedes at holde kameraet nogenlunde fri for sne selv om sneen væltede ned.




 Læs artiklen 
Gørlev Sukkerfabrik
Gørlev Sukkerfabrik
I 1911 stiftede en kreds af sjællandske landmænd Sukkerfabrikken Vestsjælland A/S. Her er historien om Gørlev Sukkerfabrik og det tilhørende omfattende banenet på over 87 kilometer smalspor, der blev befaret af 7 damplokomotiver og 7 diesellokomotiver.
 Læs artiklen 
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen