Kattegat med 350 km/t - Anden omgang. (Generelt)

af mpp, søndag 16. december, 2018, 21:01 (302 dage siden) @ ventrikel

Derfor også en god ide med ekstra sporkapacitet.

Fuldstændig enig. Spørgsmålet er hvor vi får mest kapacitet for pengene (og om man kunne få det betalt på en smart måde). Og så skal der også bygges terminaler smarte steder, så lastvognene kan blive sat af tæt på deres destination.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Vigerslevulykken
Vigerslevulykken
Den 1. november 1919 kørte et Korsørtog op bag i et Kalundborgtog ved Vigerslev blokpost og dermed var Vigerslevulykken en realitet. Lars Christensen har gennemgået over 1.000 siders sagsakter i Rigsarkivet og resultatet er denne artikel om ulykken.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen