Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

@krabsen / supersygehus (Generelt)

af Peter Linaa, 30/12 2018, 18:37 (1915 dage siden) @ ventrikel

Men den firkantede udmelding 'Såvel det nye sygehus i Hillerød, Køge, Skejby SOM Gødstrup er placeret flere km fra nærmeste jernbane.' hænger stadig og venter på din erkendelse af, at det var vrøvl og vås uden forbindelse med virkeligheden.
Alt du er kommet med siden den blev skudt ned, har været udenomssnak og overspringshandlinger.


Det ville være dejligt om du gad læse hvad jeg skriver! Bare et godt tip!
Der er ingen station i Gødstrup og heller ikke i Skejby. Det er fakta.
Der kommer måske en station ved det nye sygehus i Nordsjælland. Men mere end 500 m fra sygehuset.
Det er fakta.
I Køge ligger der 850 m fra sygehuset en mindre station som en del kan benytte, ellers skal man til den nye Køge Nord som ligger ca 3 km fra sygehuset og her skifte til enten bus eller tog til Ølby.

Men du og Ib fatter tilsyneladende ikke at jeg taler om noget som værende attraktivt - nemlig direkte adgang mellem perron og sygehus.
Det er IKKE attraktivt at skulle skifte flere gange for at ende med at gå 8-11 minutter.
Det er ikke attraktivt at køre i en letbane efter at være nået til Aarhus H og herefter bruge 30 min på at nå Skejby.

Du har så åbenbart heller ikke undersøgt ordentligt, hvor lang tid det tager med Letbanen fra Aarhus H til Skejby Sygehus, for det tager ikke 30 minutter som du skriver, men kun 19 minutter i følge denne køreplan:
https://www.midttrafik.dk/media/13841/køreplan_letbane_20180812_hjemmeside.pdf
Hvor du har de 30 minutter fra er et godt spørgsmål.

Her vil bilen ALTID vinde og vi får ikke flere over i toget.
Ja - nogle som bor klods op ad den nye letbane i Aarhus måske. Men man skal ikke bo mere end 2-4 km fra letbanen FØR man vælger sin bil.

Så prøv at forhold dig til det jeg skriver og brug et Randersreb ifald du vil hænge dig i en bagatel som om det er 3/4 km eller flere km! Ellers er det dig som snakker udenom og laver overspring.

Beklager den kontante tone - men du beder selv om den!;-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak