Hector rail får tilladelse til at køre med lastbiltrailere (Generelt)

af Morten, søndag 13. januar, 2019, 07:36 (188 dage siden) @ Mo 568

Det er mere kompliceret end jeg havde forestillet mig. Men hvis vi alene taler om kontrollen af at traileren sidder fast, er det så en CFLcargo medarbejder som udfører de kontroller der er listet op i betjeningsvejledningen for skamlen (hvis de fx bruger den type der er linket til i tråden)? I så fald skal CFL medarbejderen (som står på TX terminalen i forbindelse med læsning) kontrollere at skamlen er i god stand og at den er låst (lige) inden læsning. Og efter læsning af trailer skal man igen kontrollere at låsehåndtaget (stadig) er låst (som jeg forstår det). MEN mon ikke CFL i praksis har bedt TX lave denne kontrol? Så CFL har er formelt ansvar-men i praksis rangerer de bare toget ud?

Mvh
Morten


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen