Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DB Cargo-tillidsmand mistænkt for at skjule beviser (Generelt)

af krabsen, 26/1 2019, 10:20 (1910 dage siden) @ Schienenwolf

Temmelig alvorligt:
DB Cargo-tillidsmand mistænkt for at skjule beviser efter togkatastrofe


Bag betalingsvæg :-(


Ikke for dem, der har betalt.


Jo - det er stadig bag en betalingsvæg. Nogle har så betalt for at få adgang til sider bag denne væg, andre ikke.

(..sarkasme er usmart, hvis man ikke har styr på begreberne.. )


Ja, og nogle har en dårlig internetforbindelse, og andre har betalt for at få en god. Sådan er der så meget. At nogle har en dårlig internetforbindelse og ikke har betalt for en bedre, er dog ikke min sag, og at nogle ikke har betalt for at få adgang til sider bag en betalingsvæg er bestemt heller ikke min sag. Men du kan jo foreslå administrator at indføre et forbud imod, at man linker til sider bag betalingsvægge, hvis de er dig imod. Det skal jeg i givet fald nok overholde. Dog mener jeg ikke, at folk, som de er flest, ikke er begavede nok til selv at se, at et link fører til en artikel bag en betalingsvæg. Men der har du jo åbenbart en anden opfattelse af folk, som de er flest, siden du vil gøre opmærksom på det.

Jeg har hverken klaget over et link, kommenteret folks internetforbindelse (hvad det så i øvrigt har med sagen at gøre - en overspringshandling?) eller snakket om forbud, så den kan du godt trække tilbage, tak!

Jeg konstaterede blot, at dit udsagn

Ikke for dem, der har betalt.

er faktuelt forkert.

At du ikke selv kan se sarkasmen i dit eget tonefald er der jo så ikke noget at gøre ved.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak