IC2 i Rumænien (Generelt)

af Christian Bruun, søndag 10. februar, 2019, 15:22 (70 dage siden) @ gaest

Min pointe med at nævne LKR var at de jo faktisk holdt nogle MA kørende i nogen tid, selv om det var under noget nær håbløse forudsætninger. Jeg synes bare vi skal vente med at kalde IC2 i Rumænien en succes indtil de har kørt stabil drift i noget længere tid end LKR holdt den gående med MA.


Jeg er helt enig i, at man ikke skal kalde det en succes, før det med rimelighed kan kaldes for dét, men skal vi så ikke også lade være med at kalde det en fiasko indtil det modsatte er bevist eller modbevist ?

Lad os slutte af med et enkelt billede fra Predeal idag, hvor sæt 14 er på vej fra Brasov til Bukarest, mens et godstog venter på at få lov at køre videre i modsat retning.
Toget var ca. halvt fuldt da det kørte fra Bukarest søndag morgen, men da det kørte retur var der kun siddepladser til rejsende fra de første 3-4 stationer. Derefter var det ståpladser :-)

Nu forlader jeg Rumænien, så ikke flere IC2-opdateringer herfra :-)

[image]

Mange hilsner
Christian


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Danske privatbaner

DB Cargo

DSB plakat 1937

DSB plakat 1937
DSB plakat 1937 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen