Avatar

Tølløse kobles på landsdeltrafikken (Generelt)

af Ove Nygaard @, onsdag 13. februar, 2019, 11:54 (6 dage siden) @ Kaj Aage Holdt

Uanset hvilke tal og køreplaner jeg kigger på kan jeg ikke få det ned på 20 min. DSB kan selvfølgelig argumentere for at førerrumsskiftene i Slagelse og Tølløse ikke hører med til køretiden, men uanset om man kører eller holder stille så bliver kundens rejse alt andet lige forlænget fra A til B med den samlede mængde tid der køres og holdes stille.

Hej,
jeg skal ikke anfægte denne fornemme køreplanudredning, men jeg vil da stilfærdigt tilføje, at der vel også er førerrumsskifte i Høng, medmindre denne station er blevet ombygget i forbindelse med moderniseringerne af Høng - Tølløse-banen. Det giver så efter mit regnestykke 3 førerrumsskifter.

Nå, jeg overlader overvejelserne i trygge hænder hos DSB.:-)

Bedste hilsener

Ove af Erritsø


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Danske privatbaner

Læs historien om:
Railcare Danmark A/S

DSB plakat 1949

DSB plakat 1949
DSB plakat 1949 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
3 advokat tilbud
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.
Mail til Jernbanen.dk






Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen