Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

SF: For lille kapacitet på Vejle Station (Generelt)

af Pylorus, 21/3 2019, 07:30 (1862 dage siden) @ Togbus

Med det vidensniveau kender du også til gruppetænkning. Jernbanen lider i den grad af etablerede sandheder som kun meget trægt flytter på sig. Dine indlæg bærer præg af, at du ikke besidder tilstrækkelig dogmatisk tænkning og at denne ikke bliver udtrykt i dine betragtninger. Derfor skal du gøres mindrebemidlet i øverste etage af de dogmatikere som gerne vil styre hvordan der bliver talt om jernbanen og om hvordan der bliver talt positivt om jernbanen.

Ja - det har du sikkert ret i.
Men jeg har prøvet det før.
Det var omkring MRSA og dansske svin.
Da var jeg virksomhedsansvarlig læge på et mindre privatsygehus. Her fyldte forholdsreglerne omkring MRSA og patienter med mulig MRSA rigtig meget. Som det også gør det på offentlige sygehuse.
Jeg deltog i gennem 1 års tid i en debat på ing.dk hvor der også var to "hårdhudede" modstander. En dyrlæge fra det vestjyske og viste det sig en branchemand fra danske svineproducenter.
Sjovt nok hører man aldrig fra pågældende 2 personer mere. Måske fordi de synspunkter jeg stod for endte med at være de rigtige - nemlig alle alle danske traditonelle svinebestande ville blive MRSA inficerede, at man ikke havde styr på smittevejene, at produktionsformen øgede risikoen for svine MRSA.

Det samme sker omkring timemodellen!
Det tager blot lidt længere tid!


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak