Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Jeg bli'r så træt ... (Generelt)

af LHJ, 9/4 2019, 17:11 (1843 dage siden) @ Niels Munch

Ja vi må se om det bliver til noget .

Det er det mest ædruelige og troværdige svar, der kan gives på ethvert af de jernbanemæssige luftkasteller (jeg skrev ikke pubertetsdrømme), som præsenteres på dette forum :-P :-D .

[image]

Godt brølt, Løve! ;-)

Man bli'r så træt i sit lille hoved, når man ser, hvordan dette forum har udviklet sig gennem de seneste måneder. Seriøse og afvekslende indlæg nærmest "drukner" i de nærmeste uendeligt lange diskussioner om ideer, teorier, flyvske forslag og våde drømme. Det er alt sammen selvfølgelig vel ment (om end en og anden har en lidt aggressiv og upassende debatstil ...), og selvfølgelig kan jeg/vi blot springe over og lade være med at læse det. Men man overser let et godt indlæg, som gemmer sig i vrimlen, og jeg er ret sikker på, at denne tsunami af ord fra en (lille) gruppe verbalt inkontinente forumsaktører, der ofte er så kloge, så man synes, at de ville kunne undvære hovedet (men som - og jeg kender flere af dem - i øvrigt er søde og rare, venlige, sympatiske og begavede), afholder andre fra at skrive afvekslende og interessante indlæg, som langt flere ville have glæde af.

"Ka' han da så ikke bare holde sig til det historiske forum?", vil nogen spørge.
Men nej, vi er faktisk en del, der også gerne vil være a jour og med i den aktuelle jernbaneverden.

Jeg tror ikke, at vi kan stoppe Tsunamien, men der er et reelt behov for et forum alene for ideer, (konspirations)teorier, forslag og ønskedrømme på jernbaneområdet.
Hjælp, Tommy!!!!!

God aften til alle!

Mh
LH


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak