Tinglev-Padborg (Generelt)

af Karsten Henneberg, tirsdag 09. april, 2019, 22:51 (193 dage siden) @ 1993matias

NU er der forskel på "Nice to have og Need to have"

Der er min. 50-75% ledig kapacitet på Padborg-Tinglev for godstog - selvfølgelig er Nice to have for godsbaneoperatører ikke at skulle vente få minutter på et modkørende tog på den tyske side. En pause som nemt kan indhentes senere af godstoget ...

Men man kunne jo bare afgøre det på den måde, at jernbaneopratørerne selv betalte for andet spor over en periode til 2030, hvor beovet forsvinder grundet Femern.

De har så iøvrigt allerede meldt fra, grundet en formindsket kapacitet i udbygnings perioden


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Skive - Vestsalling Jernbane 1924 - 1964
Skive - Vestsalling Jernbane 1924 - 1964
Dette hæfte på 32 sider om Vestsallingbanen blev udgivet af Jernbanehistorisk Selskab i 1964 i anledning af banens 40 års jubilæum. I hæftet fortælles om banens forhistorie, anlæg, drift, stationer rullende materiel, nedlæggelsen osv.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen