Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Afvikling af Cepos... (Generelt)

af mss ⌂, 14/4 2019, 12:54 (1810 dage siden) @ Schienenwolf

Ville give væsentlig mere mening.
Fatter ikke at de ultraliberale grødhjerner stadig får spalteplads...

Nå, men jeg havde forresten besluttet at forsøge at ignorere alt fra den kant, så det vil jeg gå tilbage til...

God påske! :-)


Der er såmænd ikke noget nyt i, at reationære totalitære typer, der har våde drømme om at begrænse ytringsfriheden og styre, hvem der får spalteplads, også har en meget begrænset fatteevne og er så karaktersvage, at de ikke magter at overholde egne beslutninger, når de øjner en chance for at pudse deres glorier og pudre sig med, at de så sandelig ikke selv er grødhjerner.

Dine paroler har så ingenlunde noget at gøre med hvad jeg skrev.
At jeg drømmer om at Cepos en dag afvikler sig selv er hverken totalitært eller reaktionært, det har jeg sq lov til iht. ytringsfriheden.
At man engang imellem slækker på sine principper er i øvrigt et typisk menneskeligt træk som egentlig kun er fremmed for den type du beskylder mig for at være, men som passer væsentligt bedre på dem jeg kritiserer.

Jeg kan kun konkludere at du må have følt dig truffet af min kritik.

Det er heldigvis tydeligt for de fleste at Cepos vurderinger er på linje med aggressive veganere, religiøse fanatikere og andre der vælger at sætte en udvalgt idealisme foran sund fornuft og empati med andre mennesker der mener noget andet end dem.
Jeg ønsker ingenlunde at knægte ytringsfriheden, har blot et ønske om at alle fanatikere på et tidspunkt får en åbenbaring og indser at ingen mennesker er ens, har de samme behov eller de samme ønsker som dem. Indtil dette sker har jeg min gode ret til at kalde dem hvad jeg vil, i dette tilfælde grødhjerner...

--
Mvh MSS
Min fotoside: http://mortenschmidt.piwigo.com/
Over 9000 fotos i over 200 albums


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok

Jernbanebøger

Høng-Tølløse Jernbane 1901-2001

Høng-Tølløse Jernbane 1901-2001. Pris 310 kr.

Læs mere
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak