Trafikplan for den statslige jernbane 2017-2032 (Generelt)

af Togbus, Foldingbro, tirsdag 16. april, 2019, 00:57 (647 dage siden) @ Frank Poulsen

Og selve Køge Nord er i øvrigt også tåbeligt anlagt med sporskifter! Simpelthen ufatteligt man vil spare så meget på sporskifter. Det er ikke busser man kører med, det er tog, de har brug for sporskifter!

Det kunne være at man skulle anlægge en god togbusterminal til alle de gode og effektive busser som langt billigere kunne klare opgaven i området omkring Køge. Måske dobbelt busbane til Køge fra Køge N. Tilmed kan der så være permanent sporarbejde på jernbanen uden at bustrafikken bliver generet og udsat for erstatningsforanstaltninger ;-)

--
- busser når det er billigst


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen