Trafikplan for den statslige jernbane 2017-2032 (Generelt)

af Togbus, Foldingbro, tirsdag 16. april, 2019, 00:57 (92 dage siden) @ Frank Poulsen

Og selve Køge Nord er i øvrigt også tåbeligt anlagt med sporskifter! Simpelthen ufatteligt man vil spare så meget på sporskifter. Det er ikke busser man kører med, det er tog, de har brug for sporskifter!

Det kunne være at man skulle anlægge en god togbusterminal til alle de gode og effektive busser som langt billigere kunne klare opgaven i området omkring Køge. Måske dobbelt busbane til Køge fra Køge N. Tilmed kan der så være permanent sporarbejde på jernbanen uden at bustrafikken bliver generet og udsat for erstatningsforanstaltninger ;-)

--
- busser når det er billigst


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Sydfyenske Jernbaners Rullende Materiel
Sydfyenske Jernbaners Rullende Materiel
Pris 230,- kr.
 Læs mere 

DSB plakat 1950

DSB plakat 1950
DSB plakat 1950 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Hectorrail
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen