Trafikplan for den statslige jernbane 2017-2032 (Generelt)

af Togbus, Foldingbro, tirsdag 16. april, 2019, 00:57 (726 dage siden) @ Frank Poulsen

Og selve Køge Nord er i øvrigt også tåbeligt anlagt med sporskifter! Simpelthen ufatteligt man vil spare så meget på sporskifter. Det er ikke busser man kører med, det er tog, de har brug for sporskifter!

Det kunne være at man skulle anlægge en god togbusterminal til alle de gode og effektive busser som langt billigere kunne klare opgaven i området omkring Køge. Måske dobbelt busbane til Køge fra Køge N. Tilmed kan der så være permanent sporarbejde på jernbanen uden at bustrafikken bliver generet og udsat for erstatningsforanstaltninger ;-)

--
- busser når det er billigst


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Strejftog VI, Frost på sporet

Strejftog VI, Frost på sporet
Pris 220 kr.

Læs mere
DSB MQ524 1Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen