IR4 (Generelt)

af larsL, onsdag 17. april, 2019, 17:18 (92 dage siden) @ ulca

[en lang tekst om IC3/IR4]

duer ikke. IR4 er et-strøms, har forældet togkontrolsystem, kører kun 180 km/t og mange andre sær-danske-løsninger fra gammel tid. Opgrader et eller to ting, resten er stadig noget gammelt ....

Opfylder heller ikke nær nok (om nogen) af tidens TSI-krav...

... de får 6-8 år mere i trafikken - nyt moderne materiel er under anskaffelse (og generel udlicitering/salg af DSB måske også). Derefter må vi se om den næste ejer bliver Stena, Henriksen, Uniscrap eller en anden driftig virksomhed i genanvendelsesbranchen.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • IR4 - ulca, 17/04 2019, 16:56 [*]
    • IR4 - larsL, 17/04 2019, 17:18
    • IR4 - Thorkil Olesen, 17/04 2019, 18:49
    • IR4 - QN903Qnr0779, 17/04 2019, 19:12
      • IR4 - Peter Christensen, 17/04 2019, 19:51
        • IR4 - QN903Qnr0779, 17/04 2019, 22:34
      • IR4 - ulca, 17/04 2019, 20:25
        • IR4 - QN903Qnr0779, 17/04 2019, 22:37
          • IR4 - 1993matias, 17/04 2019, 23:34
            • IR4 - Gert, 17/04 2019, 23:56
              • IR4 - Jens N, 18/04 2019, 07:20
                • IR4 - Thorbjørn, 18/04 2019, 08:17
                  • IR4 - QN903Qnr0779, 18/04 2019, 09:56
                    • IR4 - P.Jensen, 18/04 2019, 10:06
    • IR4 Levetidsforlængelse - Lasse Toylsbjerg-Petersen, 18/04 2019, 09:18

Danske privatbaner

Læs historien om:
Dansk Jernbane ApS

DSB plakat 1950

DSB plakat 1950
DSB plakat 1950 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Svenska-lok
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen