Avatar

Træ-tog til Junckers Køge - Spørgsmål (Generelt)

af Michael Deichmann ⌂ @, Gribskov kommune, søndag 21. april, 2019, 09:58 (34 dage siden) @ Rail

Ahhh S-banen... Ja den mulighed er der selvfølgelig! Hvorfor havde jeg ikke tænkt over den.

Men det kommer selvfølgelig an på hvornår den del bliver det nye signalprogram (jeg har ikke styr på rækkefølgen på S-banen).

Men bare køres om natten skriver du. Hvis det skal være lige så bøvlet som i Nordjylland, hvor alle overgange skal bevogtes osv. Så tror jeg lastbiler hele vejen fra Høje tåstrup vælges. Og ja, det tror jeg et eller andet sted sker alligevel.

Problemet i Nordjylland er at der skal køres 70 for at kunne lave en ordentlig måling. Med et godstog kan du "bare" standse før hver overkørsel og konstatere om den er sikret eller ej før du fortsætter kørslen.

Nu lige på S-banen er der ikke så frygtelig mange overkørsler.....

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

De danske Sukkerfabrikker
De danske Sukkerfabrikker
Aktieselskabet De danske Sukkerfabrikker (DdS) blev grundlagt i 1872 af finansmanden etatsråd C. F. Tietgen og blev snart en af Danmarks største virksomheder. Ved at bygge nye og opkøbe eksisterende sukkerfabrikker, fik DdS næsten monopol på sukkerproduktion.
 Læs artiklen 
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen