Kørsel med måletog på ERTMS Lindholm-Frederikshavn (Generelt)

af Svend @, søndag 05. maj, 2019, 18:33 (633 dage siden) @ Jens N

Der arbejdes med en flytbar mobil løsning i Frankrig, grundet det derværende behov og naturligvis prisen, da ETCS er en udgift for operatørerne, som alene deres kunder får regningen for (langt fra alle aktører har jo snabler i statskasserne).


Da jeg ikke antager at franskmænd er dummere end så mange andre, anser jeg løsningen for at være relevant. Industrien er næppe interesseret, da det betyder mindre profit.

.
Flytbar løsning - det må der så være skrevet om et eller andet sted .......?
Leverandør af det mobile udstyr - eller skal vi benævne det "onboard" udstyr for at gøre det mere klart - er jo franske ((!!) Alstom, så .........

--
Svend

[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Sukkerkogeriet Odense
Sukkerkogeriet Odense

Sukkerkogeriet Odense åbnede i december 1873 som en af de første sukkerfabrikker i Danmark. Sydfynske Jernbaneselskab forestod i starten driften på fabrikken indtil man selv begyndte at indkøbe brugte lokomotiver. Her er historien om Odense Sukkerfabrik.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen