Vogn 13 (Generelt)

af Peter Christensen, mandag 10. juni, 2019, 06:27 (9 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Den oprindelige oprangering A11-Bk12 var vist nok udtænkt for at staklerne på første klasse ikke skulle have langt til kioskvognen. Et hensyn der i dag har overlevet sig selv.

Som jeg husker det (fra midten af 80'rne og frem), da var vogn 13 i IC-tog altid en Bk.
Det var også relativt populært at drikke øller der, så måske var det nødvendigt med lidt afstand til de sarte typer på 1.klasse?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • Vogn 13 - mikedk2100, 07/06 2019, 15:09 [*]
    • Vogn 13 - Coenen-Bache, 07/06 2019, 15:18
      • Vogn 13 - gaest, 09/06 2019, 21:41
      • Vogn 13 - Thomas Boberg Nielsen, 09/06 2019, 23:28
        • Vogn 13 - Peter Christensen, 10/06 2019, 06:27
        • Vogn 13 - Lasse Toylsbjerg-Petersen, 12/06 2019, 12:40
      • Vogn 13 - Michael Deichmann, 12/06 2019, 10:00
    • Vogn 13 - krabsen, 07/06 2019, 15:59
      • L 210 - AndreasM, 07/06 2019, 19:49
        • SK911 > SK909 - Henrik Hansen, 07/06 2019, 20:01
        • L 210 - krabsen, 10/06 2019, 09:42
          • L 210 - kris545545, 11/06 2019, 11:02
            • L 210 - Christian2010, 13/06 2019, 14:21
      • Vogn 13 - Keld H. Mikkelsen, 09/06 2019, 20:28
    • Vogn 13 - metrohenrik, 11/06 2019, 11:27
Kommentarer, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen