Kan S-tog på Kystbanen løse problemet med "røret" (Trafikpolitik)

af mpp, søndag 16. juni, 2019, 15:40 (425 dage siden) @ Rail

Derudover kan man også forestille sig at det kan få byerne mod Helsingør til at ændre deres stationsmiljøer. Jeg ved ikke om der er nogen statistik på det, men man kan forestille sig at "tæt på s-tog", "tæt på regionaltogsstation" og "tæt på kystbanestation" har forskellig værdi hvis man f.x. skal anlægge et kontor. Personligt ville jeg være mest skeptisk over at skulle bruge regionaltoget til at komme på job og mindst skeptisk over at skulle med et s-tog.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Lokomotivfabrikker

Gørlev Sukkerfabrik
Gørlev Sukkerfabrik
I 1911 stiftede en kreds af sjællandske landmænd Sukkerfabrikken Vestsjælland A/S. Her er historien om Gørlev Sukkerfabrik og det tilhørende omfattende banenet på over 87 kilometer smalspor, der blev befaret af 7 damplokomotiver og 7 diesellokomotiver.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen