Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt materiel på Kystbanen (Generelt)

af krabsen, 20/6 2019, 08:31 (1764 dage siden) @ Pylorus

Det har du helt misforstået!

Den eneste viden om og forstand på jernbaner i almindelighed og DSB i særdeleshed findes tydeligvis blandt deltagere her i forum'et.

Faktisk er der flere, der hver for sig besidder den bedste og eneste reelle viden om, hvordan tingene bør gøres.
..det spøjse er, at lægger man summen af disse '100%' videnbaser sammen, så bliver den samlede sum negativ.. :-P


Nu har vi i dette land jo også gode erfaringer med indkøb af tog (IC4 / IC2 / Dobbeltdækkervogne - som vi lejede for så at betale en formue efterfølgende) og planlægning af sporarbejder m.v. En fremsynet jernbanemand ville have sørget for at den nye Ringstedbane var foreberedt til 300 km/h f.eks.!

Så måske - selvom ikke alle er lige så begavet som du? - indput fra andre måske kan skaffe lidt afklaring / bedre vilkår fremadrettet.
Men nogle mener de ved bedre end os andre som blot må "nøjes" med at forsøge at finde en tog som kører!


Jeg har ikke på noget tidspunkt påstået at være hverken mere eller mindre begavet end andre, så hvor den kommer fra ved jeg ikke? Lyder mest som en overspringshandling.

Ligeså har jeg ikke på noget tidspunkt påstået at vide bedre end de professionelle, hvordan de skal varetage deres opgaver. Det opfatter jeg til gengæld som en begavet indstilling. :-P :-P :-P

låst
1791 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak