Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt materiel på Kystbanen (Generelt)

af krabsen, 20/6 2019, 14:52 (1744 dage siden) @ Pylorus

Jeg har ikke på noget tidspunkt påstået at være hverken mere eller mindre begavet end andre, så hvor den kommer fra ved jeg ikke? Lyder mest som en overspringshandling.

Ligeså har jeg ikke på noget tidspunkt påstået at vide bedre end de professionelle, hvordan de skal varetage deres opgaver. Det opfatter jeg til gengæld som en begavet indstilling. :-P :-P :-P


Så du mener ikke længere at "Den eneste viden om og forstand på jernbaner i almindelighed og DSB i særdeleshed findes tydeligvis blandt deltagere her i forum'et"?
I så fald er det taget i efterretning.:-)

Hvor har jeg skrevet, at dén viden om jernbaner ligger hos mig? Du er klar over at der er flere deltagere i trådene?

Så der var den igen: Pådutte andre holdninger, som de hverken har eller har givet udtryk for - og herefter kritisere de holdninger.
Jeg troede at en medicinsk uddannet havde et minimum af sprogforståelse, men har åbenbart taget fejl. :-(
Det er taget til efterretning..


Jeg vil anbefale dig at se hvad en vis krabsen skrev onsdag d. 19. juni 2019: kl. 08:18: i svar til Jens Hansen!


Ja jeg tolker det indlæg du refererer til som ironi... Der er mange herinde i tråden der tror de ved alting efterfulgt af en smiley... Det tolker jeg ironisk klart og tydeligt, endda efterfulgt af en smiley!

Og som Krabsen selv skriver i det du her svarer på, der er mange i tråden han skriver ikke "jeg"... Så selvom det ikke var ment som ironi (som jeg tolker det), så skriver han stadig ikke sig selv.


Godt forsøgt - men hans smiley kommer først i næste afsnit.


Endnu engang har jeg taget fejl . Jeg troede en medicinsk uddannet var i stand til at overskue mere end een sætning ad gangen. :-(

Den bliver lidt svær at redde.

For hvem? - Når nej, du forstår jo ikke ironi, undskyld: Jeg har ikke noget at skulle redde.

Og henvise til der er flere "tråde" når man selv har skrevet teksten.

Hvilken tekst har jeg selv skrevet?

Så vidt jeg kan se er der ret mange tråde i forum'et (skrevet uden min medvirkning!), og i en stor del af dem kloger mange sig med, hvordan DSB/BD burde agere. Det er sådan set pudlens kerne..

Som ordsproget siger - "når man bruger pisken mod en flok ulve, hyler den højst, der bliver ramt". ;-)


Fortsættelse af deltråden er vist udsigtsløs, så slut herfra. Fortsat go' dag til alle. :-)

låst
1667 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB Hs406

Lokomotivfabrikker


Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak